..

..

...


27. jun. 2014

summer wardrobe 2014



Each season i make a wardrobe guide with my wardrobe favourites and different wishes; here are my 2014 options and choices, crop tops, t-shirts, shorts and dresses galore! // Hver sæson laver jeg en mini-guide til min garderobe, både med mine favoritter, og ting, jeg gerne vil eje. I år står det på crop tops, kjoler, shorts og t-shirts!


T H E  C R O P P E D  T O P //

top: H&M

  I've become quite a fan of crop tops paired with highwaisted bottoms, which is also why I've added a lot to my wardrobe this year. I quite like the options down below; the hich-necked black top especially. // Jeg er blevet en stor fan af crop tops sammensat med højtaljede bukser, hvilket også er derfor, jeg har tilføjet en masse til min garderobe i år. Jeg er også meget glad for nedenstående bud, den sorte tank især.



 T H E  T E E //

 mesh t-shirt: H&M
 
A plain tee is a year round wardrobe staple, but it's fun to play with different silhouettes and interesting design elements like cutouts, mesh inserts and contrasting panels. // En basic t-shirt er relevant året rundt, men jeg har det altid sjovt med at finde toppe med forskellige silhouetter og interessante design elementer som cutouts, mesh og paneler.



1. SAMSØE SAMSØE tampa top // 2. VILA banks top 
// 3. VERO MODA alba top  // 4. CHEAP MONDAY big perfect tee

L O O S E  S H O R T S //


shorts: Estradeur

There's nothing worse than wearing tight clothes when the weather is hot - for me, summer is all about slouchy shirts and loose fitting bottoms. // For mig er der intet værre end stramt tøj, når vejret er varmt - for mig er sommeren ikke rigtig sommer, uden at solen kan gås i møde med løse t-shirts og shorts.



I'm usually not a dress kind of girl, but this year I've hopped in quite a few, from tight fitting bodycon dresses to an airy column dresses. // Endelig, kjolerne. Jeg er normalt ikke en kjole-pige, men i år har jeg nydt at hoppe i alt fra bodycon kjoler til luftige maxikjoler.




~¤O¤~

What are your wardrobe wishes this summer? // Hvad er dine sommerønsker til garderoben?


follow STAINS OF PAINT on BLOGLOVIN'

5 kommentarer:

  1. this is such a nice post and i love all the shirts you posted.

    great style!

    Laura

    www.artandsoulcreativeco.blogspot.com

    SvarSlet
  2. I too like crop tops for the summer and dresses are also a must. Great post. Wish to check out my blog.
    Leja

    justabriefmoment.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Awesome looks! Love the black and white palette. Hope you can take a look at my blog and follow if you'd like!

    www.joyyiu.com

    SvarSlet