adventure time



As I've mentioned earlier, I'm playing tourguide for my cousin and his friend from Canada, who are currently visiting - hence the sporadic updates. I'll be going on a lot of adventures, so if you want to virtually follow my trip to Sweden and Copenhagen, follow me on instagram (@viveca_j).

If you don't want to do that (though I put up some pretty nice pictures, no lie) I'll be back around the 8th. Hope everyone is doing alright!

 //

Som jeg har nævnt tidligere, så agerer jeg tourguide for min fætter, og hans ven, fra Canada. De er på besøg i huset - deraf de manglende blogindlæg. Jeg kommer til at være på mange eventyr, så hvis I vil følge med virtuelt og se billeder fra min upcoming tur til Sverige og København, kan I stalke min instagram (@viveca_j).

Hvis i ikke gider (men hvorfor skulle i dog ikke ville det?) så er jeg tilbage på den 8. til regulær blogging. Håber alle har det godt!



follow STAINS OF PAINT on BLOGLOVIN'

6 comments:

  1. Sikke nogle skønne billeder og fin blog du har :)

    SvarSlet
  2. Lovely post!xx
    Your blog is really amazing!
    Would you like to visit mine,and follow if you want?
    Keep in touch xoxo
    Love,Antonella <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, i'm glad you think so :-) x

      Slet

 

Popular Posts