LOOK: sunshine in Verona


T-shirt: Isabel Marant // Tanktop: H&M
Shorts: Estradeur // Sandals: Zara // Bag: Moss Copenhagen
Sunglasses: ASOS // Jacket: Sparkz

I managed to snag a few outfit photos on my travels as well, even though my makeshift cameragirl (read: my sister) wasn't really up for the challenge. Still, I got a few pictures, these ones from our trip to Verona.

Even though it was quite sunny for the most part, there was a spring chill, which made me very happy that I'd brought my jacket - this one is my favorite (read about it here) summer coat; the blue zipper was a lovely contrast to my otherwise monochrome outfit.

I'm a huge fan of netting and mesh, so this mesh shirt from Isabel Marant is a wardrobe favorite of mine. I paired it with a basic tanktop, white sports-inspired shorts and my white, chunky sandals for a clean, summery look. My bag was one, I brought with me anywhere - despite it looking small, it could fit my phone, 2x wallets, 2x sunglasses, chapstick and pens, no problemos.

//

Det lykkedes mig at få skudt nogle outfit billeder undervejs på turen, selvom min kameramand (læs: min søster) ikke var helt villig til at stå bag linsen. En smule billeder blev der dog ud af det, disse fra vores tur til Verona.

Selvom det var solskinsvejr for det meste, var der en forårsbrise i omløb til enhver tid, og jeg var derfor ret glad for at have taget min jakke med - denne en af mine favoritter (læs om den her); den pang blå lynlås var en skøn kontrast til mit ellers monokrome outfit.

Jeg er kæmpe fan at net- og mesh materiale, så denne nettrøje fra Isabel Marant er endnu en favorit i garderoben. Jeg har sammensat den med en basic tanktop, hvide sportsinspirerede shorts og mine hvide sandaler til et rent, sommerligt look. Tasken jeg tog med ser lille ud, men kunne bære alt jeg behøvede og mere til (telefon, 2x punge, 2x solbriller, læbepomade og kuglepenne, no problemos).



follow STAINS OF PAINT on BLOGLOVIN'

2 comments:

 

Popular Posts