..

..

...


26. maj 2014

blogger malfunction



I've not been able to get onto the blogger platform for the past two weeks or so (since my last blogpost pretty much), and I still don't know why - it's seems to have been temporary though, has anyone else experienced this?

Anyway, I'm back and I can't wait to get back on track. Sorry to keep you waiting. Bye!

//

Jeg har ikke kunnet komme på blogger platformen siden sidst, jeg skrev et indlæg - jeg ved stadig ikke hvorfor, men det synes at have været et midlertidigt problem. Er der andre, der har oplevet det?

Nu er jeg i hvert fald tilbage, forhåbentligt uden problemer, og glæder mig til at komme back on track igen. Hej hej!



- V.

follow STAINS OF PAINT on BLOGLOVIN'

4 kommentarer:

  1. Det lyder da træls med de problem, dejligt du endelig kom igennem. Super fedt billede i starten af blogposten :)
    Tanja Mortensen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var drøn irriterende. Mange tak! ;-)

      Slet