thrifted: oversized fuzzy coat


It hit me that I haven't been thrifting as much as I used to, so I decided to make a list of what I need and go check out my local thrift store close to my parents' house. It's a quaint little place, and I've found some of my favorite things in the shop - the shoes on this picture included, along with some knits and some lovely LBD's. 

This time, I found myself a new coat - a lovely, black, long coat made in a fuzzy material. It's nice, warm and definitely worth every penny, though that wasn't even much to begin with. There'll be more thrifting in the future, that's for sure!

Also, the longer you stare at the first picture, the weirder it gets. Just saying.

//

Det slog mig, at jeg ikke har været på genbrugsjagt i lang tid - slet ikke så meget, som jeg plejede. Derfor besøgte jeg forleden min lokale genbrug, tæt på mine forældres hus, og dykkede ned blandt skattene. Det er her, jeg har fundet de fleste af mine yndlingsting - blandt andet støvlerne på billederne, nogle dejlige striktrøjer og de smukkeste kjoler. 

Denne gang fandt jeg denne fine frakke - den er smuk, sort og lavet i et blødt materiale. Den er rar og varm og helt sikkert alle pengene værd (og mere til, den var trods alt enormt billig). Jeg kommer til at tage på genbrugsjagt mere i fremtiden, det er sikkert!

Også, jo længere man stirrer på øverste billede, jo underligere bliver det... Haha!


follow STAINS OF PAINT with BLOGLOVIN'

4 comments:

  1. Super lækkert med et nyt genbrugs fund!
    Hvad er det for nogle bukser du har på der? de ser lækre ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig!
      Bukserne er såmænd disse: http://www.asos.com//Glamorous/Glamorous-High-Waist-Legging-In-High-Shine/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3041512
      ^ det er leggings, á la discopants, lavet i noget lækkert, tykt stof. Kan klart anbefale dem! Og nu er de endda på tilbud til ingen penge ;-)

      Slet
  2. Hvor er dine sko fra? De ser virkelig fede ud:-)

    http://myclothesmyface.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Læs teksten :-) Det er et tidligere genbrugsfund. Tror de er vintage.

      Slet

 

Popular Posts